31/07/2002 Cultura
L'àrea de Cultura de l'Ajuntament de Palamós tornarà a organitzar aquest mes d'agost l'activitat de "Contes a la fresca". Aquesta activitat es farà tots els divendres del mes d'agost a les set de la tarda al pati de les moreres de la biblioteca Lluís Barceló i Bou, i dóna continuïtat al "Racó dels contes", que cada hivern s'organitza també a la biblioteca.
La rondallaire "Momo" serà l'encarregada de llegir cada dia un conte i d'escenificar-ne també alguna de les escenes del conte en concret. L'activitat de "Contes a la fresca" és completament gratuïta i va adreçada a tots els nens més grans de tres anys que hi vulguin participar, així com també a pares i educadors.
Totes les notícies:
15/05/2026 - Societat L'expedient del canvi del topònim no rep al·legacions i aquest dimarts que ve passarà pel Ple
El procés pel canvi del topònim de Palamós donarà un pas més aquest dimarts vinent, en el Ple...
15/05/2026 - Societat Segona tongada de donació de sang i plasma al CAP, avui en horari de matí i de tarda
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants convoquen avui una jornada de...
15/05/2026 - Cultura 'La Socarrada' dels Showboys, aquest dissabte a l'Arbreda
El parc de l'Arbreda serà l'escenari demà dissabte de 'La Socarrada', la tercera edició...
15/05/2026 - Cultura Carlos Ribas Soler publica 'Magical Mystery Beat', el primer single del seu nou àlbum i un homenatge als Beatles
El músic palamosí Carlos Ribas Soler publica avui el primer single del seu nou àlbum. La cançó...
15/05/2026 - Cultura Conxa Aviñó presenta 'Menjarem torrades a l'infern', a Calonge
La Biblioteca Municipal de Calonge programa a les 7 d'aquesta tarda la presentació del llibre...