03/07/2002 Societat
Un palamosí, Ivan Joanals, ha estat el guanyador del Primer Concurs de Música per a Gralla i Timbal. Aquest primer premi l'ha obtingut amb la composició "Grallívola", i ha estat un premi compartit amb un altre compositor, en aquest cas de Barcelona. Es tracta del Primer Concurs Nacional de Composició de Música de Gralla i Timbal, organitzat per la Generalitat.
Demà es fa el lliurament dels premis a Vila-Seca, a les vuit del vespre, i la Colla Gengantera de Palamós organitza un autocar entre la colla i els amics de l'Ivan Joanals per anar a recollir el premi.
Totes les notícies:
29/06/2026 - Successos Els Mossos investiguen un cas de tocaments a una menor en una casa de colònies de Palamós
Els Mossos d'Esquadra investiguen un cas de presumptes tocaments a una menor d'edat que passava uns...
29/06/2026 - Medi Ambient Compromís de les administracions per la depuradora nova
Com ja us explicàvem dies enrere, la depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ja ha gairebé...
29/06/2026 - Cultura Joventut fa un balanç bo de les Barraques 2026
L'espai de Barraques de la platja Gran ha estat, un any més, un dels pols d'atracció dels actes...
29/06/2026 - Cultura Palamós recordarà la Guerra Civil i la repressió franquista amb una visita a les bateries del Molí de Vent
L'Ajuntament de Palamós vol aprofitar el Dia Nacional en Memòria de les Víctimes de la Guerra...
29/06/2026 - Successos Rescaten en estat crític una dona ofegada a la platja Gran
Els serveis d'emergència es van mobilitzar aquest dissabte a Palamós per atendre una dona que es...