14/06/2002 Cultura
Avui finalitza la temporada radiofònica d'hivern,i obrim el que coneixem com a programació pont, fins l'1 de juliol. La majoria de programes de contingut acaben avui. Són els programes que es fan abans de l'Informatiu. La tertúlia El Sedàs també s'acomiada. De tota la graella, es manté l'Informatiu Crònica Nostra i el Dialesport.La programació de Ràdio Palamós té canvis des d'avui fins al dia 1 de juliol. Avui acaba tota la programació que sentíeu puntualment de dilluns a divendres abans de l'Informatiu Crònica Nostra. Acaba per tant, l'espai Sabíeu Que, Hostes Vindran, Truca'm Quan Arribis, Pentagrama i De Cine. Després de la franja de l'Informatiu també desapareix la tertúlia El Sedàs. El Dialesport de Josep Soldado es manté a la graella. L'informatiu continua fent-se, fins al juliol, a tres quarts de cinc de la tarda, l'hora de sempre.
A partir d'aquest dilluns, a tres quarts de quatre de la tarda, passarem una selecció dels millors capítols del programa "Històries Viscudes" de Jordi Prat.
Pel què fa al cap de setmana, hi ha alguns canvis de transició com la desaparició de la Cartellera, l'espai El Reportatge i l'espai d'Ara fa un any. Tot es fa per de cares a anar-nos acostumant a la programació d'estiu. Serà, un any més, molt fresca i dinàmica. Aquestes dues setmanes abans de la Festa Major serviran per entrar en calor. A l'estiu l'Informatiu Crònica Nostra incorporarà la presència del periodista Oriol Mas.
Totes les notícies:
14/05/2026 - Societat L'Ajuntament vol aclariments legals abans de complir la sentència pel complement salarial de la Policia Local
L'Ajuntament de Palamós diu que està pendent de consultes legals per aclarir de quina manera...
14/05/2026 - Política Som-hi demana al govern que pagui ja els factors retributius reconeguts judicialment als policies locals
Som-hi per Palamós i Sant Joan portarà al Ple municipal del dimarts vinent l'afer dels factors...
14/05/2026 - Serveis Les platges de Palamós recuperen les dutxes, 4 anys després
Per primera vegada des de l'any 2022, les platges de Palamós tornaran a tenir servei de dutxes...
14/05/2026 - Serveis Escala del creuer Sea Cloud Spirit
El port de Palamós rep avui la visita del creuer Sea Cloud Spirit, de la naviliera Sea Cloud...
14/05/2026 - Societat Últim capítol del cicle de trobades de l'Ajuntament amb els veïns dels barris
Aquesta tarda es farà l'última de les 5 reunions que ha convocat l'Ajuntament de Palamós, des de...