10/06/2002 Cultura
L'espectacle "Sense Embuts", que fan cada any els treballadors i funcionaris de l'Ajuntament, va ser novament un èxit de públic, amb la Gorga pràcticament plena. Els gags d'aquest any van simular una gala d'Operación Triunfo. El president del Palamós, Dimitri Piterman, l'alcalde, Jordi Pallí, o el socialista Emili Pérez, van ser alguns dels molts personatges objecte de crítiques simpàtiques per part dels actors i actrius. El Sense Embuts d'aquest any ha tingut com a fil conductor el programa "Operación Triunfo". Un seguit de muntatges permetien anar lligant aquesta idea. Els gags de música i les paròdies van ser molt celebrats. Així, els exguitarristes dels Mustang van omplir de màgia i diversió els primers minuts de l'espectacle, on van fer pujar regidors i diferents gent del públic. D'altres moments estel.lars van ser els acudits sobre diferents qüestions, o el gag sobre l'oposició del regidor Emili Pérez. Un decorat sobre la seva botiga, fet a la perfecció, ambietava una interpretació molt encertada d'Anna Maria Català. Ella també va fer una paròdia de l'alcalde actual, Jordi Pallí, també amb un decorat més que encertat, que simulava la sala propera al seu despatx.
El Sense Embuts d'aquest any va recordar la presència, a l'estiu, del cantant Julio Iglesias, i va projectar-se un vídeo on sortien cançons del cantant, dedicades als polítics. "Que nada nos podía separar" es va dedicar a Ferrer i Crosa, "A veces tú a veces yo" es va dedicar a Pallí i Matés", el "Fuiste Mía" es va dedicar a Joan Gasull i la Gorga, o el popular "Me va me va", a Pere Coll.
Un dels responsables del Sense Embuts d'aquest any, Josep Sagué, indica que està molt satisfet del resultat obtingut.
Totes les notícies:
29/06/2026 - Successos Els Mossos investiguen un cas de tocaments a una menor en una casa de colònies de Palamós
Els Mossos d'Esquadra investiguen un cas de presumptes tocaments a una menor d'edat que passava uns...
29/06/2026 - Medi Ambient Compromís de les administracions per la depuradora nova
Com ja us explicàvem dies enrere, la depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ja ha gairebé...
29/06/2026 - Cultura Joventut fa un balanç bo de les Barraques 2026
L'espai de Barraques de la platja Gran ha estat, un any més, un dels pols d'atracció dels actes...
29/06/2026 - Cultura Palamós recordarà la Guerra Civil i la repressió franquista amb una visita a les bateries del Molí de Vent
L'Ajuntament de Palamós vol aprofitar el Dia Nacional en Memòria de les Víctimes de la Guerra...
29/06/2026 - Successos Rescaten en estat crític una dona ofegada a la platja Gran
Els serveis d'emergència es van mobilitzar aquest dissabte a Palamós per atendre una dona que es...