27/05/2002 Societat
Ple absolut al concert d'ahir de les cubanes Gema-4 amb el grup Port Bo. La Gorga va haver de col·locar el cartell d'exhaurides les localitats. El públic es va entregar totalment a un recital que combinava l'essència cubana amb el cant de taverna empordanès. Els ritmes caribenys com el bolero Piensa en mi, es van combinar amb La bella Lola o d'altres peces molt conegudes i estimades pel públic, com la sardana L'Empordà.
A banda, divendres unes 500 persones van participar de públic a la desfilada de Moda organitzada per Creu Roja. Uns 80 palamosins van fer de models per aquesta ocasió. La Creu Roja vol que aquesta activitat tingui continuïtat en el temps. La formació coral Gema 4, integrada per quatre veus de diamant, va fer un repertori esplèndid, que va recollir referències antillanes a ritme de son, bolero, txa txa txa o havanera. Especialment màgic va ser el moment en què una d'elles va cantar la coneguda peça de Joan Manuel Serrat "Paraules d'amor", o quan van convidar el públic a cantar la coneguda "Piensa en mí", que a Cuba s'interpreta com una havanera i a Espanya com un bolero.
El grup Port Bo no va ser menys, i va oferir un repertori que il.lustrava amb gran precisió l'aportació del cant de Taverna empordanès al món de l'havanera. Els cantaires van interpretar les cançons més esperades pel públic, com La bella Lola, cantada amb les cubanes, o diferents sardanes i una peça en forma de txotis, dedicada als comerços, que cada vegada són menys, que tenen de tot.
Totes les notícies:
29/06/2026 - Successos Els Mossos investiguen un cas de tocaments a una menor en una casa de colònies de Palamós
Els Mossos d'Esquadra investiguen un cas de presumptes tocaments a una menor d'edat que passava uns...
29/06/2026 - Medi Ambient Compromís de les administracions per la depuradora nova
Com ja us explicàvem dies enrere, la depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ja ha gairebé...
29/06/2026 - Cultura Joventut fa un balanç bo de les Barraques 2026
L'espai de Barraques de la platja Gran ha estat, un any més, un dels pols d'atracció dels actes...
29/06/2026 - Cultura Palamós recordarà la Guerra Civil i la repressió franquista amb una visita a les bateries del Molí de Vent
L'Ajuntament de Palamós vol aprofitar el Dia Nacional en Memòria de les Víctimes de la Guerra...
29/06/2026 - Successos Rescaten en estat crític una dona ofegada a la platja Gran
Els serveis d'emergència es van mobilitzar aquest dissabte a Palamós per atendre una dona que es...