23/05/2002 Obres i Urbanisme
L'alcalde en funcions de Nova York, Rudolph Giuliani, ha afirmat que hi han raons per pensar que la caiguda de l'Airbus en aquesta ciutat es deguda a un accident, però ha ordenat el màxim estat d'alerta, per precaució.
En unes declaracions en el lloc de l'accident, Giuliani ha confirmat que han sigut tancats tots els túnels i ponts d'accés a Manhattan. L'espai aeri sobre la ciutat també ha estat tancat. El Pentàgon vigila la resta de moviments dels vols. Es confirma, que el Airbus-300 de American Airlines, duia a bord 246 passatgers i 9 tripulants, i ha caigut a les 9:15h. (hora local). En aquests moments, s'han desplaçat al lloc dels fets 44 camions del cos de bombers, amb 200 efectius. Els titulars de les principals cadenes de televisió i premsa, tornen a parlar d'una nova tragèdia a Nova York. L'ONU, continua reunida en assemblea.
Totes les notícies:
29/06/2026 - Successos Els Mossos investiguen un cas de tocaments a noies menors en una casa de colònies de Palamós
Els Mossos d'Esquadra investiguen un cas de presumptes tocaments a dues adolescents que passaven...
29/06/2026 - Medi Ambient Compromís de les administracions per la depuradora nova
Com ja us explicàvem dies enrere, la depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ja ha gairebé...
29/06/2026 - Cultura Joventut fa un balanç bo de les Barraques 2026
L'espai de Barraques de la platja Gran ha estat, un any més, un dels pols d'atracció dels actes...
29/06/2026 - Cultura Palamós recordarà la Guerra Civil i la repressió franquista amb una visita a les bateries del Molí de Vent
L'Ajuntament de Palamós vol aprofitar el Dia Nacional en Memòria de les Víctimes de la Guerra...
29/06/2026 - Successos Rescaten en estat crític una dona ofegada a la platja Gran
Els serveis d'emergència es van mobilitzar aquest dissabte a Palamós per atendre una dona que es...