19/04/2002 Cultura
La Creu Roja de Palamós inaugura avui a dos quarts de set de la tarda una exposició titulada "Jo Vull ser un nen, jo vull ser una nena". És organitzada per la Creu Roja i l'Àrea de Cultura i Joventut. La mostra es pot visitar a les dependències del Punt d'Informació Juvenil de l'Avinguda de Catalunya. Es tracta d'una exposició itinerant que retrata la situació dels inffants als diferents països, en les seves vessants d'explotació laboral, sexual i de vida al carrer.
Només algunes dades recollides a l'exposició. Es calcula que aproximadament cent milions d'infants del carrer d'arreu del món malviuen a partir de la prostitució, la mendicitat i els robatoris. 250 milions de nens i nenes es veuen obligats a treballar com si fossin adults.
El que es pot veure des d'avui i fins al 5 de maig és una exposició itinerant de fotografies que fan reflexionar sobre les condicions de vida de diferents nens i nenes en diferents països del món. No només en el que serien realitats allunyades, sinó també casa nostra. Aquest esperit és el que impulsa des de l'organització de l'exposició. Es tracta de veure que hi ha explotació infantil i problemes amb la infantesa arreu del món, però també aquí. Així ho comenta el secretari de Creu Roja a Palamós, Albert Matavera.
Totes les notícies:
11/05/2026 - Política L'Ajuntament de Palamós preveu incrementar l'execució d'inversions
El regidor de Serveis Econòmics de l'Ajuntament de Palamós, Eduard Riera, del grup d'ERC, preveu...
11/05/2026 - Societat Donació de sang i plasma al CAP Palamós, aquesta tarda
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants criden a participar en la jornada...
11/05/2026 - Societat Reunió participativa veïnal a les comunitats del Pla de barris
L'Ajuntament de Palamós programa avui la quarta i penúltima trobada del cicle de reunions amb...
11/05/2026 - Successos Un detingut i dos lesionats en dues baralles al carrer
Una persona detinguda i dues de ferides és el balanç de dues baralles a la via pública que s'han...
11/05/2026 - Societat El palamosí Adrià Garcia és amnistiat després d'anys de neguit per un cas d'una discussió mentre col·locava llaços grocs
Avui us expliquem el cas del palamosí Adrià Garcia que, recentment, ha estat amnistiat per...