20/03/2002 Turisme
Des de demà fins al 26 de març, que és dimarts que ve, la regidoria de Turisme participarà en tres fires turístiques per promoure el municipi. Concretament participa al Saló de Vacances de Brussel·les, a Bèlgica, al Saló del Turisme de Montpeller, a França, i al Mercat del Ram de Vic.
És en aquesta ciutat on l'Ajuntament posarà un estand propi de 24 metres quadrats, amb tota mena d'informació turística. La facilitat de comunicacions que proporciona l'Eix Transversal és una aposta clara de Turisme des de fa anys. D'altra banda, a les altres dues fires, la belga i la francesa, s'hi participarà amb espai propi, però com a part integrant d'altres estands, com Turespaña o la Comissió Turística del Baix Empordà. El regidor de Turisme, Francesc Brull, explica que l'interès de l'Àrea de Turisme és apostar per destinacions com ara la zona de Vic. Les facilitats viàries que dóna l'Eix Transversal han de ser aprofitades, diu Brull, per tal que els osonencs tinguin una via fàcil de comunicació amb el mar, i es busca que vinguin al nostre municipi amb la promoció. Aquest és l'interès que té l'Àrea de Turisme a l'hora de programar fires turístiques com la del Mercat del Ram. Escoltem el regidor de Turisme, Francesc Brull.
D'altra banda, després d'haver participat a la promoció del Fitur de Madrid, Turisme participa en dues altres fires internacionals, una a Bèlgica i una altra a França. Al llarg del 2002 el Departament anirà a d'altres fires, com el Salón Randonée de París, el Saló Internacional de Turisme de Catalunya, l'Expobages, la Firaolot d'Olot, la Intur de Valladolid, i realitzant promocions a Madrid, Vitòria, Logroño i Saragossa.
Totes les notícies:
29/06/2026 - Medi Ambient Compromís de les administracions per la depuradora nova
Com ja us explicàvem dies enrere, la depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ja ha gairebé...
29/06/2026 - Cultura Joventut fa un balanç bo de les Barraques 2026
L'espai de Barraques de la platja Gran ha estat, un any més, un dels pols d'atracció dels actes...
29/06/2026 - Cultura Palamós recordarà la Guerra Civil i la repressió franquista amb una visita a les bateries del Molí de Vent
L'Ajuntament de Palamós vol aprofitar el Dia Nacional en Memòria de les Víctimes de la Guerra...
29/06/2026 - Successos Rescaten en estat crític una dona ofegada a la platja Gran
Els serveis d'emergència es van mobilitzar aquest dissabte a Palamós per atendre una dona que es...
29/06/2026 - Serveis Arnall situa la seva xarcuteria entre les 6 millors d'Espanya
L'empresa palamosina Arnall ha obtingut el reconeixement com una de les 6 millors xarcuteries de...