18/03/2002 Societat
Els alumnes de l'Institut de la Bisbal tenen la possibilitat de fer un cicle d'edificació i obra civil en els seus estudis. Això els permet formar-se amb coneixements de delineant i arquitecte tècnic, fent feines com ara confeccionar plànols. Una vintena d'aquests alumnes podran fer pràctiques de la seva matèria a l'Ajuntament de Palamós, a partir d'un conveni que han signat ara fa poc. Aquest organisme i l'Institut han signat un conveni per tal que aquests joves puguin fer tasques de suport i col·laboració amb els serveis tècnics de Palamós. Fer plànols de projectes, xarxes de serveis, croquis, pressupostos o mides d'obres, seran algunes de les pràctiques, que seran dirigides des del mateix Institut.
Ja l'any passat se'ls volia dir que sí, per tal que poguessin treballar-hi durant el curs anterior, però les obres internes de condicionament al Departament d'Urbanisme, que és on faran les pràctiques, van desaconsellar-ho. Així ho comenta el regidor Lluís Vidal.
L'Ajuntament té interès en signar nous convenis amb d'altres centres o empreses, per potenciar la formació.
Totes les notícies:
28/09/2026 - Cultura Èxit de públic a la Tecnofan Party que es consolida com a punt de trobada dels amants de la cultura digital
L'onzena edició de la Tecnofan Party de Palamós ha superat totes les expectatives i consolida...
28/09/2026 - Política JuntsxCat demana al parlament la millora de l'institut escola Vila-romà
Junts per Catalunya ha presentat una proposta de resolució al Parlament, per desencallar el...
28/09/2026 - Societat L'hospital de Palamós digitalitza les biòpsies
El Servei d'Anatomia Patològica de l'hospital de Palamós ha començat el procés de...
28/09/2026 - Serveis Els càmpings gironins demanen millores en el transport públic
El sector dels càmpings gironinis reclama millores en el transport públic i enllaços més...
28/09/2026 - Societat L'Associació de Donants de Sang de Girona fa 50 anys
L'Associació de Donants de Sang de Girona va celebrar ahir, en un acte al Teatre Municipal de la...