18/03/2002 Política
L'alcalde de Palamós, Jordi Pallí, vol donar un missatge tranquil·litzador als veïns de Sant Joan, davant la sospita que el nou equipament de la llar d'infants municipal es pugui fer fora del seu nucli. Fa poc més d'una setmana us explicàvem que l'Associació de Veïns tenia por que el nou equipament que s'havia de construir es fes fora de Sant Joan. L'alcalde diu que, efectivament, s'estan buscant terrenys per fer l'equipament, però que no hi ha res clar. I en cap cas, diu Pallí, la guarderia Kumbayà de Sant Joan es perjudicarà. // Abel Espinosa L'Ajuntament no té cap interès, diu Jordi Pallí, en destruir l'obra i l'acció de la Guarderia Kumbayà, creada per mossèn Gumersind Vilagran.
L'alcalde respon l'Associació de Veïns de Sant Joan, que ara fa una setmana comentava que veia malament que el futur equipament de la llar d'infants es posés fora del seu nucli. Tal com explica l'alcalde, només hi ha hagut una prospecció per tal de buscar uns terrenys adients. Si bé alguns són fora de Sant Joan, no hi ha cap compromís en ferm. Amb tot, la primera postura de l'Ajuntament va ser l'escola Vilarromà, dins de Sant Joan. En veure que no hi havia entesa, es va procedir a buscar una altra alternativa, i en això estan.
Jordi Pallí.
L'alcalde no descarta que fins i tot la mateixa guarderia actual, Kumbayà, passi a ser de titularitat pública, sempre que s'arribi a un acord amb l'Associació de Veïns, que és la titular oficial. Això passaria perquè aquesta guarderia és oficialment privada, però és la més pública d'entre les privades. L'Ajuntament tenia interès en què les monitores d'aquest centre fossin les que tinguessin a càrrec el nou equipament. Si es pot reformar l'actual edifici, l'Ajuntament no descartaria fer servir aquesta opció, perquè considera que és encertat el lloc, s'ha fet una bona feina, i no es tracta de destruir l'obra de mossèn Gumersind.
És previst que en breu l'Ajuntament i l'Associació parlin per negocira el futur d'aquest equipament.
Totes les notícies:
28/09/2026 - Cultura Èxit de públic a la Tecnofan Party que es consolida com a punt de trobada dels amants de la cultura digital
L'onzena edició de la Tecnofan Party ha superat totes les expecatives i consolida aquest...
28/09/2026 - Política JuntsxCat demana al parlament la millora de l'institut escola Vila-romà
Junts per Catalunya ha presentat una proposta de resolució al Parlament, per desencallar el...
28/09/2026 - Societat L'hospital de Palamós digitalitza les biòpsies
El Servei d'Anatomia Patològica de l'hospital de Palamós ha començat el procés de...
28/09/2026 - Serveis Els càmpings gironins demanen millores en el transport públic
El sector dels càmpings gironinis reclama millores en el transport públic i enllaços més...
28/09/2026 - Societat L'Associació de Donants de Sang de Girona fa 50 anys
L'Associació de Donants de Sang de Girona va celebrar ahir, en un acte al Teatre Municipal de la...