15/03/2002 Societat
Us parlem d'un aspecte de la cimera de Barcelona, que reuneix els principals caps d'estat i de govern europeus a la ciutat comtal. Com sabeu, s'han produït nombrosos incidents entre policies i manifestants en diferents punts de la ciutat, especialment a la Rambla, prop del Liceu. Alm igdia unes 500 persones s'han col·locat a l'alçada del Liceu, en una acció de protesta, i s'ha produït una càrrega policial de considerable dimensió. Hi ha hagut nombroses identificacions de persones que estaven en aquest indret, com en d'altres de la ciutat. A tot això, emmarcat en la cimera de Barcelona, us volem comentar un fet local respecte aquest tema, i és que l'Ajuntament de Palamós ha fet arribar una nota als mitjans en què explica que els caps d'estat i de govern tenen al menú del sopar d'aquesta nit la Gamba de Palamós. L'alcalde, Jordi Pallí, i el president de la Confraria de Pescadors, Francesc Subirats, confien en què la gamba tingui un efecte d'entesa entre els països.La gamba de Palamós serà cuinada pels xefs Ferran Adrià i Serafín Bueno, i està en el menú d'aquesta nit. El sopar té una escalivada i gambes de Palamós, un curixent de faves amb amanida de rúcula, llobarro al forn amb patates rostides, i cors d'escarxofa acabant amb un milfulls de cafè.
En la nota que han passat des de l'Ajuntament, s'explica que l'alcalde de Palamós, JOrdi Pallí, i el president de la Confraria de Pescadors, Francesc Subirats, esperen que la degustació de la gamba produeixi un efecte d'entesa entre els màxims mandataris europeus, reunits a l'Hotel Juan Carlos I. Tal com argumenten, recomanen als dirigents fer allò que els palamosins sabeu fer, que és xuclar el cap, i llepar-se els dits.
Totes les notícies:
29/06/2026 - Successos Els Mossos investiguen un cas de tocaments a noies menors en una casa de colònies de Palamós
Els Mossos d'Esquadra investiguen un cas de presumptes tocaments a dues adolescents que passaven...
29/06/2026 - Medi Ambient Compromís de les administracions per la depuradora nova
Com ja us explicàvem dies enrere, la depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ja ha gairebé...
29/06/2026 - Cultura Joventut fa un balanç bo de les Barraques 2026
L'espai de Barraques de la platja Gran ha estat, un any més, un dels pols d'atracció dels actes...
29/06/2026 - Cultura Palamós recordarà la Guerra Civil i la repressió franquista amb una visita a les bateries del Molí de Vent
L'Ajuntament de Palamós vol aprofitar el Dia Nacional en Memòria de les Víctimes de la Guerra...
29/06/2026 - Successos Rescaten en estat crític una dona ofegada a la platja Gran
Els serveis d'emergència es van mobilitzar aquest dissabte a Palamós per atendre una dona que es...