06/03/2002 Obres i Urbanisme
Fa un parell de dies us comentàvem la inquietud que té l'Associació de Veïns de Sant Joan respecte els aparcaments a la plaça de Mossèn Gumersind, habilitats provisionalment mentre duren les obres de rehabilitació.
Els veïns ho veuen positiu, fins i tot per quedar com a definitius un cop acabin les obres, però creuen que això no ha de servir per tal que no es busquin noves places per aparcar, en d'altres indrets. El regidor d'Urbanisme, Lluís Vidal, respon a l'Associació de Veïns dient que sí, que buscaran més places de pàrquing, i es preveu intentar trobar-ne a la banda de sota de l'avinguda Llibertat.El regidor d'Urbanisme respon l'associació de veïns, dient que l'Ajuntament vol buscar noves places d'aparcament a la part de sota de l'avinguda Llibertat. Tot i això, és un procés lent, que trigarà, perquè s'ha d'esperar a la urbanització definitiva d'aquell sector. Amb tot, el regidor respon afirmativament la presidenta de l'associació de veïns, dient que buscaran més places. Escoltem Lluís Vidal.
Totes les notícies:
25/09/2026 - Cultura La Nau dels 50 metres s'obre a una nova edició de la Tecnofan Party
La festa de cultura digital Tecnofan Party aterra, una vegada més, a la Nau dels 50 metres de...
25/09/2026 - Serveis L'Empordà Wine & Food ens porta un cap de setmana de gastronomia, vins, música i cultura, al passeig del Mar
L'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà l'escenari, des d'avui divendres i al llarg d'aquest...
25/09/2026 - Serveis Penúltima escala de creuer del setembre, amb el Marella Explorer
El port de Palamós rebrà aquest diumenge la penúltima escala de creuer d'aquest mes de setembre....
25/09/2026 - Medi Ambient Naturalistes de Girona fa un Bioblitz a Castell
L'Associació de Naturalistes de Girona presenta la primera edició del Bioblitz a Castell. Es...
25/09/2026 - Cultura Tertúlia sobre l'escola d'abans, amb l'associació Clau de Volta
L'associació Clau de Volta oferirà demà dissabte una tertúlia dins el cicle 'Les coses...