22/02/2002 Ràdio Palamós
L'alcalde de Palamós, Jordi Pallí, va explicar ahir en una entrevista amb Televisió Palamós que "trobaria a faltar" les discussions amb el regidor d'IC-V Francesc Matés, "perquè és l'únic amb qui hi ha nivell per discutir de temes municipals, amb preparació i experiència".
També va argumentar, entre d'altres aspectes, que l'oposició -en general- havia fet servir la renovació del conveni de l'aigua com a 'jugada bruta' a nivell polític amb l'únic interès de "perjudicar l'equip de Govern i en especial l'alcalde", i que molta gent "se sentia enganyada" per aquesta actuació de l'oposició.
Jordi Pallí afronta aquesta elecció com l'última en què es presenta com a candidat, tal com havia afirmat també anteriorment en aquests mateixos micròfons, a Ràdio Palamós.
Totes les notícies:
24/06/2026 - Cultura Festivitat de Sant Joan farcida d'actes de Festa Major
Palamós celebra avui la festivitat de Sant Joan, amb la seva Festa Major ja en marxa. Un munt...
23/06/2026 - Cultura El pregó de l'Associació d'Afectades de Fibromiàlgia obre avui la Festa Major de Palamós
La Festa Major de Palamós 2026 es posarà en marxa oficialment a partir de les 8 d'aquest vespre,...
23/06/2026 - Política L'Ajuntament haurà de revisar el tancament del pressupost de l'any passat
La Intervenció de l'Ajuntament de Palamós ha detectat errors materials en el tancament del...
23/06/2026 - Política La CUP demana rebaixar les ràtios a l'aula en comptes de suprimir una línia educativa d'I3
Ahir dilluns va començar el període de matriculació pels cicles d'infantil, primària i...
23/06/2026 - Societat Els metges alerten dels riscos de les temperatures altes
Les temperatures altes que estem tenint en aquests primers dies de l'estiu, i en particular les...