22/02/2002 Societat
Els polítics de l'oposició veuen amb expectativa i il.lusió el projecte d'estació nàutica. Tot i ser conscients que es tracta d'un projecte de mans privades, i que l'administració pública local hi tindrà poc a decidir, suggereixen una major implicació, per tal de tenir unitat. En tot cas, donen suport a la proposta, perquè tal com asseguren, és una manera de guanyar-hi tots.El PSC de Palamós està molt il.lusionat de veure com s'estan unint esforços per tal de fer l'estació nàutica. Tal com diu el regidor portaveu, Emili Pérez, el PSC és conscient que es tracta d'una proposta del món privat, capitanejada pel CIT i amb l'aportació entre empresaris. Amb tot, considera que no està de més que l'administració local s'hi impliqui una mica més. Emili Pérez.
Per la seva banda, el regidor d'Iniciativa per Catalunya-Verds, Francesc Matés, creu que és un bon moment per tal que el sector privat demostri el seu poder per ajuntar-se i unir esforços, i retornar part del què s'ha fet des de l'administració pel sector durant molts anys. Francesc Matés.
Totes les notícies:
11/08/2026 - Serveis L'Ajuntament diu que la solució per a l'aparcament haurà de tenir en compte el Pla director del port
Palamós necessita una solució estructural i permanent pel problema de l'aparcament. Ho diu el...
11/08/2026 - Societat Segona jornada de donació de sang al passeig del Mar
Aquesta tarda es farà la segona de les tres jornades consecutives de donació de sang, que el Banc...
11/08/2026 - Societat Precaucions per veure l'eclipsi amb seguretat pels vostres ulls
Demà al vespre hi haurà un eclipsi total de sol. Un esdeveniment que no és corrent de veure i...
11/08/2026 - Societat SSIBE defensa l'activitat mutual i privada com una eina més contra l'infrafinançament de la salut pública
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha consolidat l'activitat mutual i privada de...
11/08/2026 - Cultura El F'Estiu promociona la música emergent amb el F'Estiueig
Demà passat dijous començarà el F'Estiu, el festival musical estiuenc que promou l'Ajuntament de...