17/01/2002 Comerç
L'Aula Gastronòmica de l'Empordà, vinculada a l'Associació d'Hosteleria Costa Brava Centre compleix el seu primer aniversari. En aquest any s'han ofert diferents cursos de cuina i jornades gastronómiques que han estat seguides per un gran nombre de públic. Nombrosos professionals de l'hosteleria i també particulars han passat durant aquest any per l'Aula Gastronòmica amb un resultat força positiu.La valoració d'aquest primer any de l'Aula Gastronòmica és molt positiva, segons els seus organitzadors. La diversitat dels cursos que s'hi han ofert han estat molt ben valorats tant per profesionals de l'hostaleria com per particulars. A més, el fet que molts d'aquests cursos hagin estat impartits per cuiners de renom, també a suposat que creixés l'interés entre tots els assistents. La valoració, doncs, és força positiva, tal i com ens explica la seva directora, Pilar Heranz (...)
L'èxit d'aquest primer any fa pensar als organitzadors de l'aula en augmentar l'oferta dels cursos gastronòmics que s'hi ofereixen. Traspassar les fronteres de la cuina de la nostra comarca, a més, és algún dels objectius que l'entitat s'ha marcat també per a aquest nou any. Pilar Heranz (..).
Totes les notícies:
24/09/2026 - Societat CSIF denuncia que l'Ajuntament externalitzi el càlcul dels complements endarrerits de la Policia Local
Aquesta mateixa setmana us hem explicat que l'Ajuntament de Palamós ha contractat una consultora...
24/09/2026 - Serveis L'Ajuntament de Palamós voldria tenir totes les parades adjudicades quan obri el nou Mercat Municipal
L'Ajuntament de Palamós preveu reobrir el Mercat Municipal, ja reformat, en els primers dies del...
24/09/2026 - Medi Ambient L'alcaldessa admet que caldrà reflexionar sobre el futur de les dutxes a la platja
L'Ajuntament de Palamós ha recuperat aquest estiu el servei de dutxes a les platges, que havia...
24/09/2026 - Obres i Urbanisme L'arbrat mort del passeig es replantarà abans no acabi la garantia de les obres
Han passat 6 mesos des de l'obertura completa del passeig del Mar de Palamós, després de les...
24/09/2026 - Serveis El creuer Scenic Eclipse II fa l'escala inaugural a Palamós
Avui hi ha escala de creuer al port de Palamós, i a més és inaugural. Es tracta de la primera...