04/01/2002 Societat
Ja queden poques hores perquè els Reis Mags d'Orient arribin a Palamós, i tot és a punt per rebre'ls demà. Melcior, Gaspar i Baltasar tenen prevista la seva arribada demà dissabte a dos quarts de set de la tarda al moll del Port Vell. Ses majestats vindran al nostre poble per mar, sempre que el temps ho permeti. L'itinerari de la cavalcada serà com en d'altres ocasions, però enguany hi ha alguna novetat. No es així?... Carles Ramírez, Bona tarda!!Doncs sí, bona tarda. Els actes que ses majestats, els Reis Mags d'Orient, tenen previstos en la seva estada a Palamós, segueixen una línia semblant a la d'altres anys, però la aturada final canvia. En d'altres ocasions, la cavalcada finalitzaba a l'Ajuntament, i aquest any ho farà al teatre auditori de La Gorga. El que es pretén amb aquest canvi, és que el parlament dels Reis a tots els nens i nenes de Palamós, sigui el més acollidor possible i sense que així no s'hagi de passar fred. El regidor d'Esports i Serveis de l'Ajuntament, Pere Coll, així ho explica (...)
Pel que fa a l'arribada dels Reis Mags, es preveu a dos quarts de set de la tarda al Moll del Port Vell. El trajecte de la cavalcada de ses majestats començarà a les 7 de la tarda i serà l'habitual de cada any. Els Reis sortiran de Sant Joan i pujaran pel carrer de Cervantes. Allà deixaran les carrosses per anar a peu pel carrer Major fins arribar al Teatre Auditori de la Gorga. Pere Coll (...)
Recordem però que dins els preparatius, demà dissabte durant tot el matí, concretament de les 10 fins a la 1 del migdia, es faràn els tallers de fanalets, per tal d'il.luminar el camí a ses majestats. En cas d'inclemències en el temps, tots els actes, es farien directament al Teatre Auditori de La Gorga.
Totes les notícies:
07/05/2026 - Obres i Urbanisme El Consorci d'Aigües reivindica la feina feta per recuperar la depuradora
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava vol que es posi en valor l'esforç que s'ha fet per...
07/05/2026 - Obres i Urbanisme SSIBE vol tenir enllestida a l'estiu la reforma de l'Hospital de Dia
La Fundació Hospital de Palamós-Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà continua avançant...
07/05/2026 - Societat JuntsxCat demana que es paguin ja els plusos als policies i que es revisi el conveni laboral
Junts per Catalunya, grup de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, creu que el govern ha de donar...
07/05/2026 - Societat Reunió de participació ciutadana pels veïns de Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós programa avui la tercera de les 5 trobades del cicle de reunions amb...
07/05/2026 - Cultura 'Viatgem', conte inclusiu avui a la Biblioteca Municipal
A partir d'un quart de 6 d'aquesta tarda es farà a la Biblioteca Municipal de Palamós el club de...