21/12/2001 Política
Consternació a Palafrugell per la mort del conegut llibreter Joaquim Turró, de 59 anys, mort ahir a Santa Cristina d'Aro a causa del tràgic accident provocat per un desprendiment de roques sobre un bar de platja. En l'esllavissada va morir Joaquim Turró, i dues persones més van resultar ferides de gravetat, i van ser traslladades en helicòpter a l'hospital Josep Trueta de Girona. Altres persones van patir ferides lleus, i van ser ingressades a l'Hospital de Palamós. Quatre roques, de mig metre, van desprendre's, ocasionant l'accident.
Els fets van passar cap a les quatre de la tarda a la platja del Sr. Ramon, una platja situada al terme de Santa Cristina d'Aro, prop de Sant Feliu. Els bombers van desplaçar cinc dotacions terrestres i un helicòpter, i en paral.lel es van enviar a la zona nombrosos efectius sanitaris.
Totes les notícies:
11/08/2026 - Serveis L'Ajuntament diu que la solució per a l'aparcament haurà de tenir en compte el Pla director del port
Palamós necessita una solució estructural i permanent pel problema de l'aparcament. Ho diu el...
11/08/2026 - Societat Segona jornada de donació de sang al passeig del Mar
Aquesta tarda es farà la segona de les tres jornades consecutives de donació de sang, que el Banc...
11/08/2026 - Societat Precaucions per veure l'eclipsi amb seguretat pels vostres ulls
Demà al vespre hi haurà un eclipsi total de sol. Un esdeveniment que no és corrent de veure i...
11/08/2026 - Societat SSIBE defensa l'activitat mutual i privada com una eina més contra l'infrafinançament de la salut pública
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha consolidat l'activitat mutual i privada de...
11/08/2026 - Cultura El F'Estiu promociona la música emergent amb el F'Estiueig
Demà passat dijous començarà el F'Estiu, el festival musical estiuenc que promou l'Ajuntament de...