18/11/2001
És el moment de fer un repàs a les últimes dades meteorològiques, que ens fa arribar puntualment cada principi de setmana el nostre col.laborador Josep Ribas.
Començarem parlant de les dades de l'última setmana, que ha anat de Sant Joan a Sant Pere. El curiós d'aquesta setmana és que la majoria de fenòmens climàtics es donen el mateix dia, el dia 27, que va ser divendres. Aquell dia vam tenir la temperatura més alta de la setmana, la més baixa, i la pluja.
Així, la temperatura més alta de la setmana va ser de 30 graus, el divendres a les dues del migdia.
La temperatura mínima de la setmana va ser de vint graus, i també es va registrar el mateix dia 27. El punt més fresc es va produir a les sis de la matinada.
Aquell mateix divendres va registrar pluja, amb la caiguda d'un litre per metre quadrat.
Pel què fa al vent, ha estat pràcticament inapreciable en aquests últims set dies, però val a dir que ara mateix estem notant un vent que ve del sud, que ahir tenia ratxes de pràcticament quaranta quilòmetres per hora.
Ara que ja tenim el mes de juny tancat us podem dir que la màxima del mes ha estat de pràcticament 37 graus, 36.8 graus, el dia 15. Hi ha hagut tres dies d'aquest mes de juny que hem superat els 35 graus de màxima. Només ha plogut en tres ocasions.
Totes les notícies:
22/09/2026 - Medi Ambient L'estiu molt càlid augura una tardor amb risc de pluja extrema
El canvi climàtic fa que no parem de batre rècords de temperatures altes i, després d'un dels...
22/09/2026 - Serveis L'Ajuntament contracta una consultora per calcular el nou cost dels complements salarials de la Policia Local
L'Ajuntament de Palamós ha contractat una empresa externa perquè faci el càlcul dels complements...
22/09/2026 - Obres i Urbanisme L'oposició critica que els baixants del Mercat no es connectin a la xarxa d'aigües plujanes
Els grups de Junts per Catalunya i de Som-hi per Palamós i Sant Joan, tots dos en l'oposició...
22/09/2026 - Política La moció de JuntsxCat sobre Rheda, al Ple d'octubre
Després que finalment va quedar fora de l'ordre del dia del Ple municipal d'aquest setembre, Junts...
22/09/2026 - Cultura Recull dels primers anys de 'Converses de taverna', avui al cicle 'Mar fràgil'
Aquesta tarda es farà al Museu de la Pesca de Palamós la segona de les 3 sessions del cicle 'Mar...