30/10/2001
El Palamós va "llançat" en aquestes primeres deu jornades de lliga. La progressió de l´equip ha estat espectacular de tal manera que lidera la classificació amb tres punts d´avantatge sobre el segon. A més, és el màxim golejador amb 23 dianes. Tot plegat convida a l´optimisme i aquest pot ser l´any de l´ascens. Malgrat això, el cos tècnic no vol un excés de confiança perquè encara falta molt camí. Així ho reconeix Robert Aldavert Robi.Robi explica que l´equip va a més i que l´objectiu és consolidar-se a les places de promoció. Assegurar una de les quatre primeres posicions és en aquests moments l´objectiu prioritari.
El membre del cos tècnic del Palamós, assegura un cop més que la bona marxa de l´equip no és casualitat, sinó que és el treball diari. A més destaca la capacitat per resoldre en atac. Per Robi també s´ha de tenir en compte que l´equip fa vàries sessions d´entrenament al dia i que això es nota.
El Palamós jugarà dijous al camp de la Gramenet B, i per tant davant del Cornellà a casa, el partit passa a diumenge per tenir un dia més de descans.
Totes les notícies:
05/05/2026 - Medi Ambient El Consorci d'Aigües vol avançar la reparació de la depuradora a finals de juny
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava, que depèn de la Diputació de Girona, ha actualitzat avui...
05/05/2026 - Política Som-hi vol que es publiquin les analítiques de l'aigua de Castell
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el principal grup de l'oposició municipal, ha demanat a...
05/05/2026 - Política JuntsxCat no veu prou garanties de qualitat en les aigües de bany
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, ha mostrat també avui la seva...
05/05/2026 - Medi Ambient Amb el mes de maig torna la regulació de l'accés a Castell-Cap Roig
Coincidint amb l'entrada del mes de maig, l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós ha...
05/05/2026 - Societat Reunió participativa de l'Ajuntament amb els veïns del barri de l'Eixample
L'Ajuntament de Palamós programa avui la segona trobada del cicle de reunions amb veïns de...