25/10/2001 Costes
Iniciativa per Catalunya-Verds insisteix amb la possibilitat que Palamós necessita crear urgentment un Consell de Salut. Per aquest grup, els usuaris de l´Hospital i el CAP continuen patint problemes de desinformació quan necessiten utilitzar el servei. Segons el regidor d´Iniciativa cal buscar una sol·lució.El regidor d´Iniciativa per Catalunya-Verds, Francesc Matés dóna suport a la filosofia de l´actual model sanitari català. En canvi critica la manera com s´aplica. En aquest sentit reitera la falta de finançament i de professionals qualificats en algunes especialitats. Centralitzant el problema a Palamós, Francesc Matés explica els problemes que pateixen els usuaris.
La sol·lució que aporta Iniciativa a aquests problemes passa per crear un Consell de Salut. Francesc Matés, considera que amb reunions periòdiques on assisteixin usuaris de totes les edats i sectors del municipi, serviria per obtenir una millora en el servei.
Francesc Matés també s´ha queixat que no s´ha explicat a l´usuari com funciona el servei mancomunat entre l´Hospital i el CAP de Palamós.
Totes les notícies:
07/08/2026 - Serveis Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes d'agost
Aquest diumenge començaran les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós. La...
07/08/2026 - Cultura Obeses torna a l'Amb So de Cobla
Penúltima jornada del desè festival Amb So de Cobla, que va obrir portes aquest dimarts passat....
07/08/2026 - Cultura El Museu de la Pesca estrena una imatge gràfica nova
El Museu de la Pesca de Palamós mostra des de fa uns dies una imatge gràfica nova. La imatge...
07/08/2026 - Cultura El Club de Fans 60's, 70's i 90's comença una etapa nova
L'Associació Municipal Social Club de Fans dels 60's, 70's i 80's de Palamós ha experimentat...
07/08/2026 - Cultura Les Estrellades us proposen un 'tardeo', demà al passeig del Mar
La colla carnavalesca palamosina Les Estrellades farà demà dissabte la tercera edició del...