23/10/2001 Cultura
El Museu de la Pesca de Palamos fa una crida a totes aquelles persones i col·lectius que vulguin contribuir a l'aportació, salvaguarda i conservació del patrimoni marítim i pesquer de la Costa Brava. Amb això vol aconseguir experiències, coneixement o informació que algunes persones tinguin sobre aquest món. També demana que si algú té material relacionat amb la pesca, tan siguin estris, fotografies, llibres, plànols, instruments de navegació, o altres ho dóni a conèixer al museu.
El Museu de la Pesca de Palamós demana la col·laboració d´aquelles persones que puguin aportar material d´interès, relacionat amb la pesca. Aquesta és una forma de poder contribuir a augmentar el gruix i el fons del museu. El tècnic del Museu, Miquel Martí, ha fet una crida a totes aquelles persones que tinguin material per aportar, o bé experiències i d´altres coneixements.
Per poder posar-vos en contacte amb el Museu de Pesca podeu trucar al 972-60-12-44, anar a les oficines d'atenció al públic de dilluns a divendres de 8 a 3 o bé per correu electrònic a l'adreça museudelapesca@palamos.org
Així ho explica també, Miquel Martí, Director del Museu de la Pesca.
Totes les notícies:
13/12/2025 - El Palamós perd al camp del Juventus de Lloret (2-0)
El Palamós ha tornat amb les mans buides de la seva visita al camp del líder del grup, el...
12/12/2025 - La UE negocia les quotes de pesca a la Mediterrània pel 2026
El ministre d'agricultura, pesca i alimentació del govern d'Espanya, Luis Planas, veu irreal la...
12/12/2025 - El port de Palamós tanca una temporada de rècord amb 65 escales de creuer
El port de Palamós rebrà demà dissabte la darrera escala de creuer d'aquest 2025. La farà el...
12/12/2025 - Primera sortida de camp del projecte 'Camins lliures' de SOS Costa Brava
La federació SOS Costa Brava farà demà dissabte la primera sortida de camp del projecte 'Camins...
12/12/2025 - Una cinquantena de joves palamosins visiten la ciutat agermanada de Rheda-Wiedenbrück
Un grup de 49 palamosins d'entre 13 i 17 anys fan aquesta setmana una estada a la ciutat alemanya...