19/10/2001 Política
L´Àrea de Medi Ambient ha destinat tres noves brigades al manteniment de zones verdes, prevenció d´incendis i gestió de platges. Les feines van començar a finals d´estiu i s´allargaran fins al març del 2002. Les brigades estan formades per quatre treballadors cadascuna i són contractades per un període de sis mesos per l´Ajuntament. Les actuacions es fan a les platges, camins de ronda, i a les zones verdes que havien quedat degradades i que necessiten el seu manteniment. També es netejen aquelles zones del bosc més properes a indrets habitats i que tenen més risc d´incendis.Les brigades que es dediquen a aquests treballs estan formades per quatre treballadors cadascuna. Són persones que estaven a l´atur, i que l´Ajuntament contracta amb un conveni amb el Departament de Treball de la Generalitat.
La brigada de gestió de platges i del litoral va començar a fer les seves feines a l´agost, amb tasques de manteniment i neteja. Aquest equip seguirà també amb aquestes feines, per millorar aquests sectors,els camins d´accès i la seva senyalització.
Les brigades de zones verdes van començar al mes de setembre i s´encarreguen del manteniment i conservació de tots els espais verds públics. Alguns d´aquests punts, són la plaça del Nou Estadi Municipal, el parc dels Països Catalans, els enjardinats i giratoris del vial del port, i les zones verdes de Cala Margarida i Cap Gros.
La brigada de prevenció d´incendis, treballada amb l´elaboració de franges de neteja i seguretat en aquelles zones de bosc properes a indrets habitats i que tenen més risc d´incendis. Aquesta brigada compta amb l´assessorament d´un enginyer forestal.
Totes les notícies:
19/06/2026 - Cultura Barraques i la fira d'atraccions ens avancen que la Festa Major 2026 ja és aquí
Per bé que oficialment no arrencarà fins al dimarts 23 de juny, amb el pregó que aquest any...
19/06/2026 - Cultura Torna 'La Remullada' dels Showboys, la festa de l'aigua de Festa Major
Demà dissabte, la Festa Major de Palamós reviurà una activitat molt refrescant. L'Associació...
19/06/2026 - Serveis Palamós dinamitza el comerç local per Festa Major amb el 'Correbotigues'
Des d'avui divendres i fins al dia 28 d'aquest mes de juny, Promoció Econòmica i Turisme de...
19/06/2026 - Successos Detingut per causar aldarulls i atemptat a la Policia Local
La Policia Local de Palamós va detenir aquest dimecres passat un veí del municipi per desordres...
19/06/2026 - Serveis Prop de 1.900 britànics han arribat avui a Palamós a bord del Marella Explorer
El port de Palamós rep avui un clàssic de les temporades de creuers, amb l'arribada del vaixell...