05/10/2001 Política
El regidor d'ERC, Joan Gasull considera que la falta d'una política d'immigració a Palamós s'ha de solventar ràpidament. Joan Gasull, en aquest sentit, no creu que el municipi pateixi un problema d'excés d'immigrants, però és partidari de buscar fòrmules per afavorir la convivència i evitar conflictes. El regidor d'ERC critica a l'equip de govern perquè, segons diu, no ha mostrat cap intenció de començar a muntar les bases d'una política sobre immigració. Joan Gasull és partidari de fer trobades amb diferents races del municipi perque afirma que no només hi ha magrebins sinó també altres tipus d'immigrants de fora de l'Estat. El republicà confia que l'equip de govern reaccioni a temps.
CITA
Des d'ERC s'apunta la possibilitat que els immigrants tinguin a la seva disposició diversos cursos que els ajudin a integrar-se culturalment a la vida quotidiana de Palamós. En aquest sentit Joan Gasull és partidari que s'organitzi un taller de cuina i classes per ensenyar l'idioma als nens.
CITA
Per Joan Gasull, Palamós hauria d'agafar com a model a municipis veïns de la comarca que ja fa anys que treballen per fomentar la integració dels immigrants.
Totes les notícies:
05/05/2026 - Medi Ambient El Consorci d'Aigües vol avançar la reparació de la depuradora a finals de juny
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava, que depèn de la Diputació de Girona, ha actualitzat avui...
05/05/2026 - Política Som-hi vol que es publiquin les analítiques de l'aigua de Castell
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el principal grup de l'oposició municipal, ha demanat a...
05/05/2026 - Política JuntsxCat no veu prou garanties de qualitat en les aigües de bany
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, ha mostrat també avui la seva...
05/05/2026 - Medi Ambient Amb el mes de maig torna la regulació de l'accés a Castell-Cap Roig
Coincidint amb l'entrada del mes de maig, l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós ha...
05/05/2026 - Societat Reunió participativa de l'Ajuntament amb els veïns del barri de l'Eixample
L'Ajuntament de Palamós programa avui la segona trobada del cicle de reunions amb veïns de...