25/09/2001 Serveis
La Cambra de Comerç i l´Ajuntament de Palamós organitzen uns cursos programats per a la formació contínua d'empreses.Comencen dilluns que vé, però cursos es faran principalment durant el primer trimestre del 2002 i van destinats als empresaris palamosins.
Les pre-inscripcions s'han de fer a la mateixa Cambra de Comerç de Palamós, tot i que els cursets es faran a diferents acadèmies del municipi.L'oferta de cursos programats que ofereix la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Palamós és de 9 alternatives diferents. Totes elles van relacionades amb el món de l'empresa. S´en poden trobar d'ofimàtica, disseny de planes web, comptabilitat, facturació, aparadorisme i molts altres. Tots ells tenen una durada diferent. El preu també varia segons el curset que s'escull. Escoltem al president de la Cambra Oficial de Comerç, Josep Colomer.
L'objectiu de la Cambra de Comerç és ajudar a les empreses i els comerços de la vila i demostrar que la mateixa Cambra es mou per a millorar la formació de les empreses per tal de posar-los al dia.
Els cursos es faran durant el primer trimestre del 2002 tot i que n'hi ha alguns que començaran a partir del proper dilluns 1 d'octubre.
Pel que fa a altres activitats, el proper divendres la Cambra de Comerç farà entrega de l'Eurocertificat a les 60 empreses, 19 de les quals són de Palamós, que van participar al Pla d'Implantació de l'Euro. Aquest pla consistia en l'adaptació de les empreses a la nova moneda.
Totes les notícies:
19/06/2026 - Cultura Barraques i la fira d'atraccions ens avancen que la Festa Major 2026 ja és aquí
Per bé que oficialment no arrencarà fins al dimarts 23 de juny, amb el pregó que aquest any...
19/06/2026 - Cultura Torna 'La Remullada' dels Showboys, la festa de l'aigua de Festa Major
Demà dissabte, la Festa Major de Palamós reviurà una activitat molt refrescant. L'Associació...
19/06/2026 - Serveis Palamós dinamitza el comerç local per Festa Major amb el 'Correbotigues'
Des d'avui divendres i fins al dia 28 d'aquest mes de juny, Promoció Econòmica i Turisme de...
19/06/2026 - Serveis Prop de 1.900 britànics han arribat avui a Palamós a bord del Marella Explorer
El port de Palamós rep avui un clàssic de les temporades de creuers, amb l'arribada del vaixell...
19/06/2026 - Cultura Concert de la coral donostiarra Aita Garayoa a l'església de Palamós
L'església de Santa Maria del Mar de Palamós acull a les 8 d'aquest vespre un concert de cant a...