21/09/2001 Cultura
Set són els treballs d'investigació presentats en la primera convocatòria del premi de recerca "Vila de Palamós 2000-2001".
Aquest és un concurs organitzat arran de l'herència que la Cooperativa l'Equitativa va deixar a l'Ajuntament de Palamós. El concurs va adreçat a tots els alumnes de batxillerat que el seu treball estigui relacionat amb un tema de Palamós, i que ja l'hagin presentat en el centre on estudien.
El jurat del concurs estarà format per membres dels centres d'ensenyament de Palamós. El veredicte del treball premiat es farà públic el 27 d'octubre.
Totes les notícies:
06/05/2026 - Serveis Palamós arriba a la xifra més baixa d'aturats des de la crisi del 2008
Avancem cap a l'estiu i l'activació del sector dels serveis de cara a la temporada alta turística...
06/05/2026 - Serveis Les zones verdes i vermelles d'estacionament seran de pagament també els diumenges
La Junta de Govern de l'Ajuntament de Palamós ha aprovat que els espais d'estacionament tarifat en...
06/05/2026 - Medi Ambient La platja de la Fosca i el port Marina Palamós renoven la seva Bandera Blava
La platja de la Fosca i el port Marina Palamós han revalidat el guardó Bandera Blava, aquest...
06/05/2026 - Serveis El creuer Sirena obre les escales del mes de maig
El port de Palamós comença avui les escales del mes de maig. En seran 8, igual que a l'abril, i...
06/05/2026 - Cultura Presentació del llibre 'Et veurà tothom', de Maribel Torres
A les 7 d'aquesta tarda es presentarà a la Biblioteca Lluís Barceló i Bou de Palamós el llibre...