05/09/2001 Esports
Avui es compleixen 25 anys de "futbol en català", i per aquest motiu al vespre, es fa una celebració a Bellaterra en un acte organitzat per Catalunya Ràdio, Ràdio Barcelona, i el pioner de les transmissions esportives en català, el periodista Joaquim Maria Puyal. La iniciativa consisteix en fer una fotografia a on s´apleguin al voltant del conegut periodista, els professionals que durant aquest temps han transmès partits en català de qualsevol modalitat esportiva.
Amb aquest acte es pretèn mostrar l´important paper de la ràdio i les transmissions esportives pel desenvolupament de la llengua catalana i la ràdio en català. Ràdio Palamós també estarà representada a Bellaterra.
La nostra emissora ha contribuit a fomentar les transmissions esportives en el decurs d´aquests anys amb els partits del Palamós CF. El primer narrador va ser Lluís Frou, l´any 1986. Frou allunyat en l´actualitat dels micròfons recorda amb una especial il·lusió aquella etapa.
Pere Subirana i Martí Sansabrià han estat dos dels narradors que han viscut l´època més gloriosa de la història del Palamós a Segona A. Ambdós recorden també aquells moments, en els que van poder viatjar pels principals camps de l´Estat espanyol.
Parlant de transmissions esportives, hem de dir que aquest any no es faran els partits del Palamós CF en aquesta emissora. Els responsables de la programació, han anunciat que les transmissions no es podran fer per la impossibilitat de trobar el finançament econòmic per portar a terme la campanya.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...