07/08/2001 Medi Ambient
L'Ajuntament de Palamós i el president del Palamós Club de Futbol, Dmitry Piterman, no han arribat a un acord per tal que el nordamericà adquireixi el camp de futbol del Balitrà.
Piterman tenia intenció de fer en aquesta zona un complex que seria utilitzat pel primer equip i també per les estades de jugadors que s'allotgen al seu establiment hoteler.
D'aquesta manera, l'equip de futbol d'empreses, el Comercial Martí, que jugava i entrenava fins ara al camp annexe del Nou estadi, torna al Balitrà.
L'MP Electrònic Palamós de futbol sala ha començat la temporada amb una victòria que ha de servir com l'inici d'una lliga en què no només aspira a consolidar-se.
La temporada passada es va salvar sense problemes, però ara no descarta estar a la part alta, tot i la baixa, a última hora, del seu "jugador estrella", Pedro, que ha marxat al Lloret.
Totes les notícies:
17/09/2026 - Política L'Ajuntament subvenciona amb 40.000 euros la 50a Christmas Race, malgrat dubtar del futur de la regata
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va donar aquest dimarts passat el vistiplau a la subvenció al...
17/09/2026 - Política El govern posposa la votació al Ple del Compte General del 2025
L'equip de govern de l'Ajuntament de Palamós, que formen els grups d'ERC i el PSC, va decidir...
17/09/2026 - Serveis El port de Palamós i la seva destinació es promocionen a la fira Seatrade Cruise Med, a Las Palmas
Las Palmas de Gran Canaria és la seu, des d'ahir i fins avui dijous, de la fira biennal dels...
17/09/2026 - Societat 12 persones han mort ofegades aquest estiu a les platges de la Costa Brava
La campanya de bany a les platges de la Costa Brava, entre el 15 de juny i el 15 de setembre, s'ha...
17/09/2026 - Cultura SSIBE i els museus del Baix Empordà presenten 6 audioguies sensorials pel benestar emocional a través de la cultura
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, l'Institut Català de la Salut, i els museus del Baix...