23/07/2001 Societat
Més de 150 comerciants i veïns crítics amb el canvi de sentit de l'avinguda del president Macià van manifestar-se novament dissabte per protestar contra l'actitud del regidor de Governació, Joan Fontanet, en fer el canvi, i l'actuació de l'alcalde, el convergent Jordi Pallí respecte l'afer. La policia redueix a la meitat aquesta xifra. Els manifestants, que en aquesta ocasió han estat més que en d'altres convocatòries, van fer servir xiulets per fer-se sentir. Es va fer una marxa de protesta cap a l'Ajuntament, i la manifestació, com és habitual, va durar un quart d'hora.El president dels comerciants de l'avinguda del president Macià, Ramon Núñez, qualifica d'èxit la manifestació d'aquest dissabte, i anuncia que n'hi haurà més. En aquesta ocasió les xiulades es van fer sentir, i es va anar en comitiva fins l'Ajuntament.
Els organitzadors d'aquesta manifestació han valorat en més de 150 els presents a la concentració. La policia local redueix la xifra a la meitat aproximadament.
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...