19/07/2001 Cultura
La sala polivalent de la Gorga presenta avui a partir de les set de la tarda l'exposició de labors Traça, que per tercer any consecutiu organitza el taller de labors de Palamós. Fins al 31 de juliol s'exposaran treballs de ganxet, punt de creu, mig punt, patchwork o tapís. Mentre duri l'exposició, el públic podrà votar aquelles obres que més agradin. Diumenge dia 29 a la una, el taller de labors Traça donarà els premis.La professora d'aquests tallers, Carme Bossacoma, explica en què consisteix aquesta exposició, i fa una crida a la gent per tal que hi assisteixi, perquè el què s'exposa té molt d'interès. Bossacoma indica què es pot trobar a l'exposició.
Carme Bossacoma comenta que les obres que s'exposen avui a la Gorga s'han preparat durant molt de temps. Els tapissos són els que més triguen en fer-se.
Val a dir que Bossacoma no està sola fent les classes de Traça, sinó que l'acompanya també la professora de patchwork Dolors Carbonero.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...