17/07/2001 Medi Ambient
Pel què fa a l'àrea de serveis, tenim una temperatura i un temps millor que ahir. Tot i això no s'arribarà a les cotes altes de calor que havíem tingut a principi de mes. Farà més sol i pujarà la temperatura, però de manera moderada. No es descarta que a mitja tarda puguin tornar a sortir núvols, que fins i tot podrien deixar anar alguna tempesta a l'interior de Girona.
La temperatura actual a Palamós és de 26 graus.
Acabem aquest bloc amb la informació relativa a la farmàcia de torn de Palamós, que avui és la Baviera, situada al carrer Major número 1.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...