09/07/2001 Política
El grup municipal socialista de Palamós porta demà al ple les cinc mocions que ja havien portat en anteriors edicions, i que pensen seguir portant amb una periodicitat bimensual si no es fa res per arreglar les deficiències detectades. Les cinc mocions fan referència a diferents problemàtiques. La primera, sobre la polèmica bassa de Sant Joan, la segona, sobre la col.locació de senyalització al vial per indicar l'accés a la platja que hi ha al costat del Port Marina, la tercera, sobre l'estat d'abandonament de la plaça Gumersind i les seves immediacions, la quarta sobre la col.locació dels escocells dels arbres a la via d'entrada del municipi, i la cinquena, la dotació de bancs i papereres al vial del port. El regidor socialista i portaveu del grup, Emili Pérez, recorda que no es cansaran de portar al ple aquestes mocions mentre no s'arregli la problemàtica. Algunes d'aquestes mocions ja fa tres plens que surten, sense que hi hagi solució. El regidor lamenta que hagin de tornar a sortir, perquè això vol dir que res no s'ha fet en aquest àmbit.
El regidor socialista i portaveu del grup exposa el contingut de les cinc mocions presentades.
L'equip de govern va tombar aquestes mocions en els anteriors plens, entenent que la via de la moció no era la més indicada per arreglar els problemes denunciats. Més que per un aspecte de contingut, l'alcalde, Jordi Pallí, va argumentar crítiques de forma a l'hora de portar aquestes queixes a l'Ajuntament.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...