29/06/2001 Esports
El davanter de l´Oriola, Antonio Fernández "Toño" acaba de fitxar pel Palamós. Andrés és un davanter de molta alçada, 1,96 metres, que destaca per la seva força física i pel saber estar dins l´àrea. És el típic davanter centre rematador, i la seva principal virtut és fer gols, aquesta temporada ha fet 22 dianes.
El Palamós comptarà la temporada que vé amb pràcticament la mateixa plantilla que la que acaba de finalitzar. El president Dmitri Piterman ha marxat de vacances i ha delegat les funcions, al Director Esportiu Martí Alavedra. El més important ara, és trobar un entrenador després de la negativa de Juan Moscoso que s´ha compromès finalment amb el Cornellà.
Aitor, César, Garagarza, Rasche i Antonio Ribera no seguiran per diferents motius. També s´està pendent de Francisco que ha de donar una resposta a l´oferta de renovació. La plantilla però no patirà masses canvis, ja que des del mateix club hi ha el convenciment que ofereix plenes garanties per intentar de nou l´ascens a Segona B.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...