30/05/2001
Aquest matí ha arribat el primer dels creuers de la temporada, el Royal Clipper. Amb 133 metres d'eslora i cinc pals, aquest vaixell és el veler més gran del món. L'arribada d'aquest creuer obre la temporada de viatges turístics al nostre port. Aquest vaixell vindrà en sis ocasions més a Palamós. Dos creuers més, el Silver Shadow i el Sea Could faran parada a Palamós.
El Royal Clipper té una tripulació de 100 persones, i una capacitat màxima de 250 viatgers. Avui n´han arribat una cinquantena, la majoria dels quals de nacionalitat alemanya.
L'Ajuntament de Palamós facilita als visitants un seguit de documentació turística del municipi, així com visites guiades per als visitants pel poble, totalment gratuïtes. L´alcalde de Palamós Jordi Pallí ha explicat que s´aposta fort per l´arribada de creuers turístics a Palamós, i que des d´ara fins a l´octubre seran un total de 9 visites. A banda del Royal Clipper, també vindran el Silver Shadow, i el Sea Could. Pallí afirma que s´està treballant per adequar el port en les millors condicions per tal de rebre les visites d´aquests vaixells. Escoltem Jordi Pallí
Per la seva banda, el regidor de Turisme Francesc Brull ha afirmat, que des de la seva àrea, es preparen una sèrie de visites guiades per diferents punts del municipi, a nivell cultural, turístic o comercial. Brull ha explicat també que es col·labora amb el Consell Comarcal per tal d´oferir visites també en llocs propers a Palamós.
El Royal Clipper ha arribat a primera hora d´aquest matí i està previst que marxi a les 9 del vespre. El dia 14 de juny tornarà a Palamós.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...