24/05/2001 Obres i Urbanisme
Un oient de l'Informatiu Crònica Nostra ha adreçat una pregunta a l'emissora, en aquest cas adreçada a Urbanisme, per saber quan s'executarà el procediment de rebaixar les polèmiques bandes rugoses del carrer de la Creu. En l'últim ple, el regidor d'Urbanisme, Lluís Vidal, va comentar que s'estudiaria la possibilitat de rebaixar les bandes dels vuit centímetres actuals a quatre, però no va assenyalar dates. L'oient que truca avui demana que l'administració doni més detalls, i digui quan es pensa fer veritablement aquesta acció de rebaixar l'alçada. Aquesta petició coincideix en un moment en què els veïns de la zona asseguren que s'han produït diferents caigudes i empassegades amb aquestes bandes. El telèfon de l'Informatiu Crònica Nostra, com saben, és el 972 60 09 26, per qualsevol persona que vol adreçar una queixa, suggeriment o consulta en l'àmbit de Palamós. Continua la problemàtica amb el carrer de la Creu. Un oient ha adreçat una queixa al telèfon de l'Informatiu, el 972 60 09 26, perquè vol conèixer quan es rebaixarà l'alçada de les bandes d'aquest carrer. Aquesta era la trucada que feia a Ràdio Palamós el veí d'aquella zona, Josep Bofill.
El regidor d'Urbanisme, Lluís Vidal, ha contestat la trucada dient que el dia abans del ple ja van encarregar a l'empresa que havia fet l'obra unes noves bandes. Com que funciona amb un sistema de motllos, l'Ajuntament està pendent de rebre les noves bandes. Tal com diu Vidal, immediatament que les rebin, les col.locaran al moment.
Els veïns de la zona estan molestos amb aquestes bandes al terra. Si bé estan d'acord que s'ha de col.locar un sistema per tal que els cotxes no corrin, critiquen l'alçada. Un dels veïns de la zona, Josep Dalmau, és coneixedor que en només una setmana s'han produït tres caigudes de gent gran. Una va ser especialment greu, a principis d'aquesta setmana, amb una senyora que hi va empassegar. Per Dalmau no es penalitza els conductors, sinó els veïns del carrer.
Totes les notícies:
15/09/2026 - Política Ple ordinari de l'Ajuntament de Palamós amb proposta d'elecció de nou Síndic de Greuges
Després de l'habitual pausa de l'agost, com cada tercer dimarts de mes avui reapareix el Ple...
15/09/2026 - Serveis Escala del creuer Silver Ray al port de Palamós
Des de primera hora d'aquest matí fa escala al port de Palamós el creuer Silver Ray, de la...
15/09/2026 - Societat Palamós capta 69 donacions de sang en la jornada extraordinària al passeig del Mar
La donació extraordinària de sang que es va fer aquest dissabte passat al passeig del Mar de...
15/09/2026 - Cultura Un centenar d'infants participen a l'activitat de l'ANC 'Juguem en català!'
L'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós fa un molt bon balanç de la primera edició de la...
15/09/2026 - Societat SSIBE amplia la cartera de serveis privats amb una clínica dental
L'Àrea Mutual i Privada de Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, ha ampliat la seva oferta...