22/05/2001 Costes
Després de la pluja d'ahir, que va deixar fins a vint litres per metre quadrat en una hora a Palamós, és moment de fer balanç.
Nombrosos carrers de Palamós i Sant Joan, especialment els que tenen propers obres, o estan aixecats, o tenen una pineda propera, estan bruts, però s'ha activat un pla de neteja per actuar amb rapidesa en alguns indrets. Així, la zona de la Rutlla o el carrer de Pau Casals, tindran demà l'actuació de l'empresa de neteja.
Zones com la Fosca, el passeig, l'avinguda de Catalunya o nombrosos indrets de Sant Joan van patir ahir la inclemència de la calamarsada, que va portar una pedra violenta i pluja constant durant pràcticament una hora. Nombrosos talls de llum es van succeir, en força ocasions. Balconades amb flors s'han vist afectades, i moltes plantes s'han trencat.
Totes les notícies:
14/09/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament adjudica les obres d'un aparcament nou a Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat el projecte per condicionar uns terrenys del nucli de Sant...
14/09/2026 - Medi Ambient Publicat el calendari nou de la recollida de residus porta a porta comercial
L'Ajuntament de Palamós ja ha fet públic el calendari nou de recollida de residus porta a porta...
14/09/2026 - Serveis La Cambra de Palamós acompanya els processos d'emprenedoria empresarial
La Cambra de Comerç de Palamós ha posat en marxa aquest mes de setembre una línia nova de...
14/09/2026 - Societat El Consell Comarcal fa píndoles formatives en línia sobre alimentació
El Consell Comarcal del Baix Empordà organitza aquest mes de setembre un cicle de 5 píndoles...
14/09/2026 - Societat Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi
Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi 2026-2027. El tràmit es...