14/05/2001 Política
Iniciativa per Catalunya-Verds acusa l'equip de govern de Palamós d'esquivar el debat polític, i no donar gaire importància als plens. Iniciativa adverteix que l'alcalde cada vegada té més competències, i el debat polític es troba essencialment als decrets d'alcaldia, i gairebé no surt res a les sessions plenàries. Per Matés, l'últim ple va ser un exemple de la manca de punts per a la discussió portats per l'equip de govern. El regidor d'Iniciativa per Catalunya-Verds, Francesc Matés, considera que l'equip de govern vol esquivar els temes de debat i els treu dels plens. Tal com diu el regidor, l'equip de govern és conscient que els plens són molt seguits, i cada vegada més es van buidant de caràcter polític.
Matés diu que l'acció de govern cada vegada es nota més en els decrets d'alcaldia, i els plens, per contra, cada vegada estan més buits de contingut. El fet que per llei l'alcalde tingui més atribucions fa que moltes no passin per ple, i es donin casos com el de l'últim ple, en què hi havia molt poca obra de govern per discutir. Així ho expressa Francesc Matés.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...