14/05/2001 Obres i Urbanisme
El regidor d'Urbanisme, Lluís Vidal, ha indicat que vol rebaixar l'alçada de les bandes rugoses del carrer de la Creu, que han portat nombroses polèmiques dels veïns de la zona. Vidal ha indicat que s'analitzarà l'alçada de les bandes, i als costats es treuran, per tal que es pugui passar amb els carrets de la compra. Es vol fer una prova per passar dels vuit centímetres actuals a quatre centímetres. Escoltem Lluís Vidal.
El titular d'Urbanisme, Lluís Vidal, ha reaccionat davant les nombroses crítiques que ha portat aquesta obra, per l'alçada que tenien les bandes rugoses, de 8 cm. Entre les queixes dels veïns i usuaris, es parlava que l'alçada de les bandes castigava tant als infractors com als que no corrien per la baixada del carrer de la Creu. Ara es vol experimentar, i rebaixar l'alçada de vuit a quatre centímetres. Així ho expressa el regidor Lluís Vidal.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...