08/05/2001 Medi Ambient
L'Associació d'Amics de la UNESCO de Palafrugell i la coordinadora Salvem El Crit, també de Palafrugell, han presentat al.legacions al projecte d'arranjament del camí de ronda de la Fosca a Castell de Palamós. Les dues entitats consideren que les obres en qüestió no es limiten a la reposició dels elements deteriorats del camí existents, i afegeixen també que els terraplens i els murs sobre el litoral provocarien la desnaturalització del paisatge. Els ecologistes demanen el retorn del projecte a l'arquitecte redactor, per tal que limiti l'actuació a l'arranjament del camí.Les dues entitats tenen interès en que s'arrangi el camí de ronda, però consideren desmesurada l'actuació que hi projecta l'arquitecte. Per aquest motiu, han presentat al.legacions al projecte presentat, perquè consideren que no es limita a reposar els elements deteriorats, sinó que es fan moltes obres extres que poden desnaturalitzar el camí i actuar sobre la natura existent.
Des de l'Associació d'Amics de la Unesco, el seu portaveu, Josep Granés, argumenta el sentit de les al.legacions que presenten.
L'interès d'aquestes dues entitats és que el camí de ronda sigui practicable, però sense que suposi una alteració massa estrident del paisatge. Josep Granés ho argumenta així.
Totes les notícies:
14/09/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament adjudica les obres d'un aparcament nou a Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat el projecte per condicionar uns terrenys del nucli de Sant...
14/09/2026 - Medi Ambient Publicat el calendari nou de la recollida de residus porta a porta comercial
L'Ajuntament de Palamós ja ha fet públic el calendari nou de recollida de residus porta a porta...
14/09/2026 - Serveis La Cambra de Palamós acompanya els processos d'emprenedoria empresarial
La Cambra de Comerç de Palamós ha posat en marxa aquest mes de setembre una línia nova de...
14/09/2026 - Societat El Consell Comarcal fa píndoles formatives en línia sobre alimentació
El Consell Comarcal del Baix Empordà organitza aquest mes de setembre un cicle de 5 píndoles...
14/09/2026 - Societat Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi
Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi 2026-2027. El tràmit es...