07/05/2001 Política
El grup municipal del Partit dels Socialistes entra al ple de demà fins a cinc mocions per tal que s'aprovin a la sessió. De fet, tres d'elles ja havien estat debatudes al ple de març, i feien referència a diferents problemàtiques de Sant Joan, i el vial del port. L'equip de govern hi va votar en contra, al.legant que ja s'anava treballant sobre aquests àmbits. El PSC critica que en aquests dos mesos no s'ha tocat absolutament res sobre els problemes, i que tot segueix igual. Això els ha impulsat a tornar a presentar de nou les mocions.El regidor socialista i portaveu del grup Emili Pérez, destaca que les mocions havien estat presentades al ple de març, però l'equip de govern les va tombar perquè, tal com van explicar, s'hi estava treballant.
Emili Pérez diu que no s'ha fet res sobre aquests aspectes, i tornen a entrar les mocions. Així ho faran, cada dos mesos, si noten que no s'arreglen els fets denunciats.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...