19/04/2001 Esports
L´entrenador del Palamós, Quique Yagüe ha afirmat que si l´equip juga concentrat i de la mateixa manera que ho està fent en els darrers partits, no tindrà problemes per assolir una de les places de promoció.
Actualment l´equip palamosí es tercer amb 4 punts de ventatja respecte els immediats perseguidors. Quique Yagüe s´estima més jugar amb rivals directes perquè també poden acusar la pressió de necessitar els punts.A l´entrenador del Palamós, no li fa res classificar-se matemàticament per la promoció en les darreres jornades perquè així l´equip no perderà la tensió.
De cara a a diumenge vinent, l´entrenador del Tàrrega, l´ex del Palamós Roberto Álvarez no podrà veure el partit des de la banqueta perquè està sancionat. Per la seva banda, Quique Yagüe segurament convocarà l´ex davanter del Bala Azul Antonio Ribera.
Totes les notícies:
15/06/2026 - Serveis La Fira de la Gamba de Palamós ven 50.000 tiquets i bat el seu rècord
L'onzena edició de la Fira de la Gamba de Palamós ha batut aquest dissabte el rècord de tiquets...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme Palamós planifica amb l'ACM la renovació de l'enllumenat públic
L'Ajuntament de Palamós s'acull a l'Acord marc de serveis i subministrament de la Central de...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament convoca les subvencions per rehabilitar façanes
L'Ajuntament de Palamós ha obert el termini perquè la ciutadania demani les ajudes per a la...
15/06/2026 - Cultura L'Ateneu dinamitza la Festa Major amb la primera Fira de Barraques, Sound System a la platja i la baixada de carretons
L'Ateneu de Palamós i Sant Joan organitza diverses activitats aquest cap de setmana vinent, en la...
15/06/2026 - Cultura Club de lectura 'Llegir el teatre' a la Biblioteca, amb 'El Nom'
El club de lectura 'Llegir el teatre', de la Biblioteca Municipal de Palamós, comentarà avui...