19/04/2001 Cultura
Els alumnes del Tercer Taller Municipal de Teatre presenten demà a les deu de la nit a la Gorga l'obra Ossos, una peça original de Jordi Fuentes, un professor d'aquest taller. Els alumnes van començar el curs el març de l'any passat i finalitza ara. Aquesta obra es representarà també el dia de Sant JordiL'obra Ossos tracta la fixació de la gent per la ficció, per escapar-se de la realitat. La televisió, els videojocs, la realitat virtual són moments d'evasió a una vida que els quatre joves protagonistes consdieren avorrida.
Vint alumnes han seguit aquest tercer taller municipal de teatre, anant a classes teòriques i pràctiques cada dissabte al matí. Arts Escèniques i l'Àra de Cultura de l'Ajuntament de Palamós han estat els coorganitzadors d'aquesta idea. Precisament el regidor de Cultura, Lluís Espada, considera que el resultat és molt positiu i encoratjador. Lluís Espada.
Totes les notícies:
31/07/2026 - Medi Ambient Palamós posa fil a l'agulla per reposar les boies vandalitzades i els Mossos faran més vigilància
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés per reposar les boies de seguretat que, a...
31/07/2026 - Serveis El Marella Explorer tanca avui les escales de creuer del juliol
Avui divendres hi ha l'última escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. El seu...
31/07/2026 - Cultura 1.700 persones ja han passat pel Rumb(A)Palamós 2026, que avui abaixa el teló
El festival Rumb(A)Palamós programa avui el cinquè i darrer concert de l'edició d'aquest any. La...
31/07/2026 - Cultura El correfoc obre la Festa Major de Sant Joan
Avui divendres es posa en marxa una nova edició de la Festa Major de Sant Joan, organitzada per...
31/07/2026 - Cultura La Fosca dona la benvinguda a l'agost amb la Cantada d'Havaneres
L'Associació Amics de la Fosca organitzarà demà dissabte una nova edició de la tradicional...