06/04/2001 Turisme
La setmana vinent, coincidint amb els dies festius de Setmana Santa, i els caps de setmana de juliol i agost, es posarà en marxa a Palamós, la Mostra d´Artesania Local. La proposta la porten conjuntament Turisme i Mercats de l´Ajuntament de Palamós.
L´objectiu és el de donar a conèixer nous aspectes de la personalitat del municipi, promocionar l´artesania local i l´oferta turística.
Aquest mercat que es farà al passeig del mar disposarà de tota mena de productes elaborats de forma artesana.
Aquesta Mostra d´Artesania Local es farà coincidint amb els dies festius de Setmana Santa i els caps de setmana de juliol i agost. Els productes que es posaran a la venda en la mostra tenen com a única condició ser elaborats de manera artesana.
La mostra és oberta a la participació exclusivament a les empreses locals que acreditin la condició d´artesà legalment reconeguda.
Els interessats han de presentar les sol·licituds al registre de l´Ajuntament. Així ho ha explicat el regidor de Turisme Francesc Brull.
Totes les notícies:
15/06/2026 - Serveis La Fira de la Gamba de Palamós ven 50.000 tiquets i bat el seu rècord
L'onzena edició de la Fira de la Gamba de Palamós ha batut aquest dissabte el rècord de tiquets...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme Palamós planifica amb l'ACM la renovació de l'enllumenat públic
L'Ajuntament de Palamós s'acull a l'Acord marc de serveis i subministrament de la Central de...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament convoca les subvencions per rehabilitar façanes
L'Ajuntament de Palamós ha obert el termini perquè la ciutadania demani les ajudes per a la...
15/06/2026 - Cultura L'Ateneu dinamitza la Festa Major amb la primera Fira de Barraques, Sound System a la platja i la baixada de carretons
L'Ateneu de Palamós i Sant Joan organitza diverses activitats per la Festa Major, el proper cap de...
15/06/2026 - Cultura Club de lectura 'Llegir el teatre' a la Biblioteca, amb 'El Nom'
El club de lectura 'Llegir del teatre', de la Biblioteca Municipal de Palamós, comentarà avui...