04/04/2001 Obres i Urbanisme
Avui es passa per la comissió de Govern la proposta de reparcel.lació de la unitat del Castell de Sant Esteve de la Fosca. Tot i que no és el final del procés administratiu, és un pas important, per tal d'aconseguir que la part del castell passi definitivament a mans públiques. Entre els projectes que s'estan plantejant, a banda de la restauració de les ruïnes, hi ha la possibilitat d'un auditori-amfiteatre a l'exterior, a l'aire lliure, però el projecte pot quedar condicionat si s'hi troben restes arqueològiques.El regidor d'Urbanisme, Lluís Vidal, ha explicat que aquest tràmit no és definitiu, però sí que és important per la reparcel.lació del terreny. Vidal explica com afecta aquesta reparcel.lació, que acabarà, si no hi ha impediments, amb la recuperació per a ús públic del castell de SAnt Esteve.
Igualment, Vidal ha parlat de fer un auditori-amfiteatre a l'aire lliure. De moment és encara una proposta incipient d'ús, però pot anar agafant forma amb el temps. De tota manera, si es troben restes arqueològiques, la proposta podria variar.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...