03/04/2001 Esports
Tal com vam informar,el col·legi Ruiz Giménez està celebrant la seva Setmana Esportiva, que es va iniciar ahir i acabarà divendres que vé. Uns 450 joves d´aquest centre escolar participen en aquesta proposta que aglutina diferents activitats esportives no només dins de la mateixa escola.
Es fan sortides,i altres propostes al pavelló o a les instal·lacions esportives del tennis.
Pels joves de cicli inicial les activitats estan més orientades als jocs tradicionals, mentre que pels de cicle mitjà i superior es fan més esports, com el futbol, el bàsquet o l´atletisme per posar alguns exemples.
Així ho ha explicat Tuni Serrano, de la Comissió d´Esports, del Ruiz Giménez.
Durant aquesta setmana esportiva, els joves del Ruiz Giménez tenen l´oportunitat d´estar en contacte directe amb la gent del Club Alpí, i els jugadors del Palamós C.F.
En èpoques anteriors la setmana esportiva anava lligada a la Setmana Cultural, d´ara en endavant però, es fa un any la Setmana Esportiva i l´altra la cultural. Sempre això sí, en els dies previs a les festes de Setmana Santa.
Encara que sigui per poc temps, els llibres prenen un paper secundari. Tuni Serrano.
Totes les notícies:
16/06/2026 - Medi Ambient Campanya forestal amb boscos més humits, però condicionada per la calor i el vent
Les pluges de l'hivern i la primavera passats han consolidat un canvi de tendència en relació a...
16/06/2026 - Política Ple ordinari del mes de juny a l'Ajuntament de Palamós, aquesta tarda
L'Ajuntament de Palamós farà avui dimarts, a partir de les 6 de la tarda, la sessió ordinària...
16/06/2026 - Política El PSC proclama Yolanda Aguilar candidata a l'alcaldia de Palamós
Yolanda Aguilar serà la candidata a l'alcaldia de Palamós pel Partit dels Socialistes de...
16/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament licita la compra d'un local per a usos públics
L'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic la compra d'un local per destinar-lo a...
16/06/2026 - Cultura L'espai Monalisi mostra les pintures de Marleen van Duyse
Fins al dia 28 de juny, l'espai d'art Monalisi, al carrer Sant Antoni 2 de Palamós, mostra...