27/03/2001 Esports
El davanter del Bala Azul, Antonio Ribera està entre el Palamós i el Girona. Ribera juga al grup murcià de tercera i porta 29 gols aquesta temporada.
A finals de la setmana passada, el Girona va anunciar que va arribar a un acord amb el davanter per mirar d´ incorporar-lo de forma immediata.
Ara però, el Palamós ha admès que també està interessat en el davanter i que ha arribat a un acord amb el seu club actual, el Bala Azul perquè li dóni la baixa a canvi d´una contraprestació que no s´ha fet pública.
Aquesta mateixa tarda hi poden haver novetats per un o altre cantó, i es pot tancar la incorporació d´Antonio Ribera pel Palamós o bé pel Girona.El tècnic del Palamós Quique Yagüe ha explicat que està interessat en aquest jugador perquè n´ha rebut bones referències, i perquè dels que tenia en llista és el més accessible. Antonio Ribera, és un davanter que veu porta amb facilitat, i que la temporada passada ja va ser el màxim golejador al grup murcià. Té en l´actualitat 27 anys.
Quique Yagüe creu que en cap moment el Palamós ha interferit entre el Girona i el jugador, i posa l´exemple de Ramírez, davanter que actualment està al conjunt gironí, i pel que fa uns mesos es va interessar al Palamós quan estava aleshores al Figueres.
Quique diu que es vol fitxar el jugador per tal de cobrir-se les espatlles en cas de lesió d´algun dels actuals davanters de la plantilla, com Jito per exemple.
Aquesta mateixa tarda doncs, tot fa pensar que serà o bé nou jugador del Palamós, o bé del Girona. El club palamosí podria estar agilitzant els tractes amb el jugador perquè es decanti per seva oferta.
Totes les notícies:
16/06/2026 - Medi Ambient Campanya forestal amb boscos més humits, però condicionada per la calor i el vent
Les pluges de l'hivern i la primavera passats han consolidat un canvi de tendència en relació a...
16/06/2026 - Política Ple ordinari del mes de juny a l'Ajuntament de Palamós, aquesta tarda
L'Ajuntament de Palamós farà avui dimarts, a partir de les 6 de la tarda, la sessió ordinària...
16/06/2026 - Política El PSC proclama Yolanda Aguilar candidata a l'alcaldia de Palamós
Yolanda Aguilar serà la candidata a l'alcaldia de Palamós pel Partit dels Socialistes de...
16/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament licita la compra d'un local per a usos públics
L'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic la compra d'un local per destinar-lo a...
16/06/2026 - Cultura L'espai Monalisi mostra les pintures de Marleen van Duyse
Fins al dia 28 de juny, l'espai d'art Monalisi, al carrer Sant Antoni 2 de Palamós, mostra...