26/03/2001 Societat
La Cambra de Comerç de Girona recull la preocupació de la Generalitat, i considera que el nombre de places portuàries a la Costa Brava és insuficient. S'ha previst que al 2005 hi haurà un dèficit d'uns 1400 amarradors, especialment al sud de la Costa, entre la Selva i el Baix Empordà.
La cambra gironina considera important l'ampliació del port de Blanes, el desenvolupament del de Sant Feliu, i construir-ne de nous entre Pals i Begur. La cambra aposta pels ports esportius com a referent turístic de qualitat.
Igualment, la cambra de Girona creu que el port de Palamós hauria d'augmentar el volum del trànsit de mercaderies, crear un punt fronterer per potenciar la competitivitat amb països tercers i disposar del terminal de creuers com a complement turístic.La Cambra de comerç de Girona demana més ports esportius a la nostra comarca i a la de la Selva, per fer front al dèficit de places. Al 2005 es calcula que faltaran uns 1400 amarradors. La Cambra de Girona vol afegir-se a les nombroses propostes que s'estan fent per consolidar el Pla de Ports. També demanen que el port de Palamós tingui un punt d'inspecció fronterer, potenciar el trànsit de mercaderies i fer el dic per acollir els vaixells de luxe.
Hem volgut saber però, l'opinió que tenen des de la Cambra de Comerç de Palamós. El seu president, Josep Colomer, té una opinió similar.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...