26/03/2001 Societat
La Cambra de Comerç de Girona recull la preocupació de la Generalitat, i considera que el nombre de places portuàries a la Costa Brava és insuficient. S'ha previst que al 2005 hi haurà un dèficit d'uns 1400 amarradors, especialment al sud de la Costa, entre la Selva i el Baix Empordà.
La cambra gironina considera important l'ampliació del port de Blanes, el desenvolupament del de Sant Feliu, i construir-ne de nous entre Pals i Begur. La cambra aposta pels ports esportius com a referent turístic de qualitat.
Igualment, la cambra de Girona creu que el port de Palamós hauria d'augmentar el volum del trànsit de mercaderies, crear un punt fronterer per potenciar la competitivitat amb països tercers i disposar del terminal de creuers com a complement turístic.La Cambra de comerç de Girona demana més ports esportius a la nostra comarca i a la de la Selva, per fer front al dèficit de places. Al 2005 es calcula que faltaran uns 1400 amarradors. La Cambra de Girona vol afegir-se a les nombroses propostes que s'estan fent per consolidar el Pla de Ports. També demanen que el port de Palamós tingui un punt d'inspecció fronterer, potenciar el trànsit de mercaderies i fer el dic per acollir els vaixells de luxe.
Hem volgut saber però, l'opinió que tenen des de la Cambra de Comerç de Palamós. El seu president, Josep Colomer, té una opinió similar.
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...