09/03/2001 Cultura
Anem tot seguit amb la resta d´activitats del cap de setmana.
Com cada segon divendres de mes, tenim converses de taverna a "Ca la Pepa Caneja". Avui a més, hi serà present el programa de TV3 "En directe".Aquesta activitat consisteix en converses al voltant de temes mariners amb les persones que els van viscut directament. Aquesta iniciativa està organitzada pel Museu de la pesca, i es fa de 7 a 8 del vespre.
Diumenge dia 11 de març, es fa la festa de Sant Josep Oriol. Es tracta d´una trobada Comarcal de Joventut al Santuari de Bell-lloc. Aquesta trobada inclou diverses activitats:
A dos quarts de deu del matí hi haurà una marxa Popular Muntanyenca. A les 11 hi haurà les ofrenes florals. Un quart d´hora més tard, s´oferirà una audició de sardanes amb la Cobla Baix Empordà. A dos quarts d´una del migdia, una processó i missa solemne presidida pel bisbe de Girona.
A les dues es farà un dinar de germanor.Posteriorment a les 4 de la tarda un recital poètic i jocs infantils, i a dos quarts de sis el comiat amb el cant dels adéus.
D´altra banda, fins diumenge es pot visitar l´exposició "Cugat, del carrer del sac a Beverly Hills". Estarà oberta demà dissabte de sis a vuit del vespre, i diumenge de dotze a dues del migdia.
Totes les notícies:
17/09/2026 - Política L'Ajuntament subvenciona amb 40.000 euros la 50a Christmas Race, malgrat dubtar del futur de la regata
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va donar aquest dimarts passat el vistiplau a la subvenció al...
17/09/2026 - Política El govern posposa la votació al Ple del Compte General del 2025
L'equip de govern de l'Ajuntament de Palamós, que formen els grups d'ERC i el PSC, va decidir...
17/09/2026 - Serveis El port de Palamós i la seva destinació es promocionen a la fira Seatrade Cruise Med, a Las Palmas
Las Palmas de Gran Canaria és la seu, des d'ahir i fins avui dijous, de la fira biennal dels...
17/09/2026 - Societat 12 persones han mort ofegades aquest estiu a les platges de la Costa Brava
La campanya de bany a les platges de la Costa Brava, entre el 15 de juny i el 15 de setembre, s'ha...
17/09/2026 - Cultura SSIBE i els museus del Baix Empordà presenten 6 audioguies sensorials pel benestar emocional a través de la cultura
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, l'Institut Català de la Salut, i els museus del Baix...