05/03/2001 Costes
Per a fer les urgències mèdiques es disposa d´un nou número de telèfon, el 061. Fins ara només es podia marcar el 972 60 00 03, però mitjançant un conveni entre l´Hospital de Palamós i el Servei Català de la Salut, també es pot marcar aquest número per fer les trucades d´ urgències.
Paral·lelament s´ampliaran el número de places d´aparcament de l´Hospital de Palamós, després del nou solar que s´ha adquirit en el sector anomenat Mas Guardia. Amb aquest nou espai es guanyaran 70 noves places de pàrquing.El nou telèfon per les urgències mèdiques és el 061que ja és operatiu, i es pot utilitzar de manera alternativa al número que hi havia fins ara, el 972 60 00 03, que segurirà éssent operatiu. Les trucades que es facin en aquest nou número es centralitzaran a Barcelona, però els recursos que es mobilitzaran seran els de la nostra zona d´influència.
El 061 està pensat com a un número de memorització fàcil, i que coincideix amb el que s´utilitza en altres punts de l´Estat Espanyol.
Aquest és el resultat del nou conveni entre l´Hospital de Palamós i la Generalitat. A banda, per atendre aquestes urgències es disposarà d´un nou vehicle medicalitzat amb personal mèdic i d´infermeria per atendre els pacients que puguin presentar un estat crític o que hagin estat víctimes d´un accident. El VAM, que significa vehicle d´atenció medicalitzada, està destinat al trasllat del personal assistencial i no al transport de pacients.
La seva base estarà ubicada en el Servei D´Urgències de l´Hospital.
Paral·lelament l´Hospital de Palamós disposarà de noves places de pàrquing, després d´adquirir un nou solar situat entre els carrers de Lleida, de Pompeu Fabra i de Tarragona, en el sector anomenat Mas Guàrdia. Aquest nou espai està situat a 100 metres de l´entrada de l´hospital i permetrà guanyar 70 noves places, amb la qual cosa es disposarà de gairebé dos cents llocs d´aparcament.
Els treballs per acondicionar aquest nou espai s´aniran fent en el decurs d´aquest mes de març.
Totes les notícies:
29/04/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament de Palamós diu que les obres de la Fosca es poden encarir fins a un 30 per cent
La gestió de les obres de la segona fase d'urbanització del nucli de la Fosca encaren una fase...
29/04/2026 - Medi Ambient Som-hi exigeix garanties de la qualitat de les aigües de bany
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició municipal, reclama garanties de...
29/04/2026 - Serveis Ajuntament i sector turístic comparteixen una jornada de treball
L'espai municipal de les galeries Carme va ser ahir l'escenari d'una jornada de treball organitzada...
29/04/2026 - Serveis El Silver Shadow tanca avui les escales de creuer de l'abril
El creuer Silver Shadow fa avui dimecres la seva primera escala al port de Palamós. Ha arribat a...
29/04/2026 - Societat Segona i darrera jornada de portes obertes a la Llar d'infants municipal
En el marc del període de preinscripció pel curs vinent a la Llar d'infants municipal de...