05/03/2001 Cultura
Aquest cap de setmana han finalitzat els actes del Carnaval 2001 a Palamós, amb el ball de la dona, el ball light i el ball de cloenda que es va fer ahir a l´envelat. La gran rua que es va fer fa un parell de dissabtes va ser l´acte estelar. A pesar del mal temps, es destaca la gran participació que va ser rècord amb més de dues mil persones desfilant, i la gran presència de públic tot i aquesta adversa situació climatològica.
El president de l´Associació del Carnaval Antoni Corts fa una valoració positiva del Carnaval d´enguany a casa nostra i destaca la implicació de tots els palamosins i palamosines.
El Carnaval 2001 ha tingut un gran èxit de participació, i les disfresses també han estat d´un gran nivell. El passat cap de setmana es va posar fi a la festa amb diversos actes. El primer va ser el del ball de la dona, celebrat diumenge passat. Aquest any es va canviar de dia amb la intenció d´atraure més gent, però tot i això l´assistència va ser similar a la d´anteriors ocasions. Dissabte hi va haver el ball light, i ahir diumenge el ball de cloenda. Tot això va servir per posar fi al Carnaval 2001. El president de l´Associació del Carnaval Antoni Corts creu que tots els actes en general han tingut una resposta positiva, i que es farà difícil millorar de cara a properes edicions .
El Carnaval 2001 un cop més ha tingut a la gran rua que es va fer va dos dissabtes com a acte més destacat i participatiu. Corts ha afirmat que es va assolir un participació rècord amb més de dues mil persones desfilant tot i la situació climatològica adversa.
El Carnaval dels botiguers és una de les activitats que cal anar potenciant en el futur. Tot i això Corts pensa que aquest any s´ha assolit una bona participació i que les disfresses també han estat lluides.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...
30/04/2026 - Cultura La comèdia 'Mi amiga Eva', avui al Cicle Gaudí de cinema català
Últim dijous de mes i sessió de cinema a La Gorga aquest vespre, de la mà de l'Àrea municipal...
30/04/2026 - Cultura Cine Xic i concert 'Viatge a Celtilònia', el diumenge a La Gorga
Cinema infantil i concert musical, en dos actes al Teatre La Gorga, aquest diumenge que ve. Anem a...
30/04/2026 - Medi Ambient Jornada familiar d'exploració de les Gavarres
Aquest dissabte a partir de les 10 del matí, el Consorci de les Gavarres organitza una activitat...