26/02/2001 Cultura
Palamós ha aprofitat els dies de Carnaval per solidaritzar-se amb la població d'el Salvador. Dissortadament, fins i tot aquest últim cap de setmana ha estat sacsejada per nous terratrèmols. A Palamós el col.lectiu de l'Ateneu va organitzar un concert a l'envelat la nit de divendres. Unes 600 persones van omplir el recinte, ballant al so de Petaca i Fes-te Fotre. Tot i que els càlculs encara s'han de tancar, es compta amb unes 250 mil pessetes que s'ingressaran a l'entitat Mans Unides, que ho destinarà a la població salvadorenya. Es van vendre unes 600 entrades, un gran èxit, tal com assegura el portaveu de l'Ateneu, Pere Aliu.
Tal com diu el portaveu de l'Ateneu, la mateixa entitat està sorpresa de l'èxit obtingut en aquesta festa, just al mig dels actes del carnaval. Això els dóna ànims per continuar. Pere Aliu.
Totes les notícies:
29/04/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament de Palamós diu que les obres de la Fosca es poden encarir fins a un 30 per cent
La gestió de les obres de la segona fase d'urbanització del nucli de la Fosca encaren una fase...
29/04/2026 - Medi Ambient Som-hi exigeix garanties de la qualitat de les aigües de bany
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició municipal, reclama garanties de...
29/04/2026 - Serveis Ajuntament i sector turístic comparteixen una jornada de treball
L'espai municipal de les galeries Carme va ser ahir l'escenari d'una jornada de treball organitzada...
29/04/2026 - Serveis El Silver Shadow tanca avui les escales de creuer de l'abril
El creuer Silver Shadow fa avui dimecres la seva primera escala al port de Palamós. Ha arribat a...
29/04/2026 - Societat Segona i darrera jornada de portes obertes a la Llar d'infants municipal
En el marc del període de preinscripció pel curs vinent a la Llar d'infants municipal de...